Thursday, 10 November 2011

tidolah...

hai......
rase ngantuk n penat sgt tp mate x leh gak nak tido.... nak kate byk mslh x lah jugak, nak kate lapa baru je pas mkn... everyday tido lewat, bkn ade asgment pon nak kene buat... klu ade pon slalunye wat last2 minit, tu baru bmakne klu xleh tido... myb aku rindukan seseorg... org kate jauh dmate tp dekat dhati.. chewahh... jiwang la pulak mlm2 ni.. tringat mase duk praktikal kat bangi, keje mngalahkan bangla tp keje yg kite buat xde sape pon nak peduli, tp dlm ati aku mmg ikhlas wat keje2 tu n aku ksian kat supervisor coz x cukup staff... my bezfrend cik ct delarosa la yg slalu wat part time same2 sampai lebam,.... rindunye kat ko ct, ingatkan leh la kite keje same2 pasni, tp apekan daya takdir memisahkan kite. huhuhuhu.... nnt dah bjaye jgn la lupakan cikk ya dsini ye.. 4bln kite duk together2, suke duke kite kongsi same2... hal org kite xambik pusing lgsung, asalkan kite hepi.. kat bangi jugak la aku jumpe jgk en.muse, dah lame kitorg kenal tp baru dpt jumpe kat bangi.. credit to ct delarosa n en.muse coz mjd bff aku kat sane... sampai skrg kite masih contact n bjumpe, syg korg hingga ujung nyawa... muaaaahhh!!! lots of love by dya..




No comments:

Post a Comment