Friday, 11 November 2011

11.11.2011

SALAM 1 MALAYSIA.....
bertemu lg radya shafie.... bosannye mlm ni, spt biase busan sudah mhadap netlog dan fb,. pd entri kali ni nak crite pasal ape pulak ye.. knp aku nak wat blog ni yerk?? sbnrnye saje nak mngisi mase lapang. drpd asyik duk mngadap fb tu, bukan ade ape sgt pon juz nak tgk notification je. walhal dsbbkan everytime dah slalu sgt on sometime xde 1 pon notification yg masuk... hhuhuhu sbnr dah tahu dr awal lg coz hp bb cute ku ini senyap je. ari ni ari jumaat, ari yg paling baik n paling sedih tuk aku bile tringatkan arwahyarham bapaku tercinta. dia pergi pd subuh ari jumaat kul 4.45am d pusat respiratory HKL akibat pnyakit anvanced lung cancer tahap 4. spanjg brade d ctu, akulah penemannye d saat arwah sakit, wlupon waktu itu aku sedang praktikal d bangi, aku sanggup mngambil cuti yg pjg tuk mjge ayahku. yg paling aku tharu skali coz arwah mninggal pd subuh jumaat, org kate mninggal ari jumaat org tsebut d anggap mati syahid kecil, mayatnya xkan reput bg golongan yg beriman dan tlepas dr soalan kubur, wlupon kami skeluarga amat sedih atas pmergian abah tcinta, tp kami bsyukur krn jenazah abah d bawa skali sembahyang jumaat d masjid dan sembahyg jenazah juga d situ. ramai yg mngikuti sembahyang jenazah wat abah. smoge arwah abah d tempatkan dr kalangan yg beriman. amin....trime kasih yg x terhingga pd pihak Residence hotel trutamanye pd housekeeping department coz amat2 mmahami diri ini..... ooopsss sblm aku tlupe, ari ni 11.11.2011 rupenye, tarikh yg cantikkan.... ramai la yg lahir pd ari ni kan... tp bile dpt ic cantik ke klu 111111.11.xxxx?? tpulg pd anda tuk mtafsirnye, bg aku no ic aku sgt berterabur n susah utk org ingat.oklah mate sudah ngantuk... slamat mlm... lots of love by dya

No comments:

Post a Comment