Thursday, 10 November 2011

skop ari raye..




 assalamualaikum.....

pejam celik, pejam celik.... dah smggu blalu mnyambut ari raye aidiladha.. cepat btol mase blalu kan.. raya kali ni balik umah abg ipar kat tanjung karang pulak, aku ni suke jln2 n travel.. mrasai keindahan alam n suasana kampung... dtambah pulak ngan musim padi tgh msk n musim rambutan... waduh2... bez bangat sehh.. raye puase ari tu balik ngan wan muse kat kuantan, balik umah abg ipar lg sorg,  terase mriah jugak coz ramai sdare mare dia dtg d tambah lak aku yg paling awal balik sane, so kire dpt biasekan diri ngan fmily dorg lbh awl la.... tolong masak n tolong mkn skali... hahaha mesti korg tertanya2, knp aku x braye dekat umah aku sendirikan... ikuti kisahku seterusnya nnt k... lots of love by dya..

padi dah masak,.. tggu mase utk di tuai... inilah di mane tempat lokasinye cerita nur kasih dan trilogi cinta... santeekkkan. tp syg x sempat nak ambik gamba kat pokok nur kasih... huhuhu


lihatlah keindahan alam semesta... bersyukurlah kepadaNya..

kat beranda pon leh petik buah moktan... nyum3....



No comments:

Post a Comment